19 Aralık 2015 Cumartesi

Bolu Havası




Bu ara tam Bolu havasındayım; ruhumu dinlendiren sessizliğine,
Soğuk ama kalbimi ısıtan havasına ihtiyacım var.
İnsan bi' kere orayı görünce, özlüyor..
Öyle ki; Tekrardan,
Havanın, tadını bile değiştiren yeşilliğini ve manzarasıyla beni büyüleyen gölünü görmek istiyorum...
...
Kaybolmak istiyorum o muhteşemliğin içinde... 
Beni kimse bulamasın.
Unutulmak istiyorum tek bi' gün,
Sanki ben yokmuşum gibi...
Unutmak istiyorum herkesi sanki onlar yokmuş gibi.
Sadece şarkılar eşlik etmeli sessiz yolculuğuma, 
Kulaklarım sadece şarkıları duymalı
...
Bunun adı uzaklaşmak, belkide nefes almak... Ama biliyorum ki
Herkesin ruhunu dinlendiren sessizliğe ihtiyacı vardır; işte benim için bunun tam yeri; Bolu...


2 yorum:

  1. Merhaba,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Ne güzel anlatmışsınız. Takipteyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Yer karadenizse çok fazla kaptırmamak gerek kendimizi, derinleri kötüdür. :))

    YanıtlaSil