11 Kasım 2015 Çarşamba

Siz Hiç Birini Gerçekten Sevdiniz Mi?


Siz hiç birini her şeyden, herkesten vazgeçebilecek kadar çok sevdiniz mi? 
Onun gözlerinin içine baktığınızda; dünyanın en mutlu insanı oldunuz mu? 
Hayallerinizin o'nlu olduğu için güzel olduğunu fark ettiniz mi?

Ya da

En güzel gülüşlerinizin nedeni o oldu mu?
Yüzüne dokunmadan duramadığınız?
Onsuz, kendinizi sevemediğiniz oldu mu?
Birini, hiç kendinizmiş gibi hissettiğiniz?

Mesela,

Bütün şiirler, bütün şarkılar ona yazılmış dediğiniz?
Kıskançlıktan çıldırdıgınız?
Küstüğünüzde, uyuyamadığınız?
''Kavgalarımızı bile, hiç bi'şeye değiştirmem'' dediğiniz?

Peki ya;

Onu kimseye anlatamayacak kadar, paylaşamadığınız oldu mu?
En güvende olduğunuzu hissettiğiniz yer, onun kolları oldu mu?
Kendinizi kötü hissettiğinizde, sadece ve sadece onun yanında olmak istediniz mi?
Hiç, birine bu kadar çok güvendiniz mi?
Her huyuna, tek tek aşık oldunuz mu?
 ''Kalbimsin'' diyebilecek kadar, kalbiniz oldu mu?

Siz hiç, birini gerçekten sevdiniz mi?

Ben sevdim. Seviyorum;
Kelimelere sığdıramayacak kadar çok seviyorum...




9 yorum:

  1. Vay geri dönüş güzel, bırakma bu alanı. Sevme konusuna gelirsek o olayı ben kaybettim, bulmamda zor galiba, ama senin adına sevindim. :) Fakat tek önerim sevgi sözcüğünü çok parlatma, parlatmaya çok gelmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene çok sevindim. Parlatmama konusunda kesinlikle katılıyorum... Ve merak etme, o seni en doğru kişiyle ve en doğru zamanda bulacaktır :)

      Sil
  2. sevebilmek güzel bi ayrıcalık ve insan olmanın en iyi tarafı,ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, çok haklısınız; dünyanın en güzel duygusu, sevmek.

      Sil
  3. Sevmek, sevilmek bunu hissetmek, göstermek güzel şeyler.. Etkileyici bir şiirdi ;)

    YanıtlaSil
  4. bazı hislerin tarifi enfestir.bu şiirde çok etkileyiciydi.
    blogumada beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil