23 Ekim 2014 Perşembe

Gerçek Aşk



Aşk, 

aşkı anlatanla değil; aşkı yaşatanla yaşanır.





10 yorum:

  1. ben geldiiiiim :) vuuu o ne güzel söz öyle , ah aşk yaa ne olduğu belli değil tarifi bile yapılamıyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinnnn :)) Teşekkür ederim!

      Kesinlikle öyle. Aşk her bedende farklı yaşanıyor, farklı tanımlanıyor. :)

      Sil
  2. ÖIüm dediğin nedir ki? Dönüşü oImayan tatiI. Aşk dediğin nedir ki? GençIiği öIdüren katiI. :)

    http://blogtroyka.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Vaov etkilendim! Çok güzel özetlemişsin :)

    YanıtlaSil
  4. "Aşk dünyanın en tatlı mutluluğu ile en derin acısından yaratılmıştır"
    ~ Bailey
    Benim blogum: http://goo.gl/3N5KlD

    YanıtlaSil
  5. Vay bizim Çağatay'a bak helal :) (kızın bloğunu pisletmiyek Sonra bize küser bak hehe :).. )

    YanıtlaSil
  6. Çok doğru...

    Blogunu inceledimmm, çok güzel :) Takipteyimmm!

    YanıtlaSil
  7. Bizim Bloğuda Takip Et Bari :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba! Blogunuzu ziyaret ettim ve çok sevdim :)
    Takipteyim.

    YanıtlaSil